Vitt

Det snöar ute! Det har iofs snöat hela morgonen men nu börjar det lägga sig, iaf på tak o i trädgårdar. Om det fryser på lite så ska jag försöka ta mig iväg o åka pulka...måste bara hitta en pulka dock. Tror att mor o far slängt allt sånt, eller gett bort det till brorsans ungar. Hmm ska bara hitta nån som följer med mig oxå, halva nöjet försvinner ju om man e själv.

Nä nu ska jag damsuga lite här hemma. Fredagsstädning kallar min mor det. Vem väljer o städa en fredag? Då e det ju helg o man ska vara ledig... tycker jag iaf. Fast jag skulle aldrig få fö mig o städa en måndag heller, då e det ju måndag o man får unna sig att inte göra nått den första dagen på veckan... =)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0