Farväl...

Jag tror inte jag orkar längre. Att skriva alltså. Har inget att skriva o jag känner att den senaste tiden har mina inlägg mest handlat om skit. Så jag tror att jag lägger ner... Får la se när jag skriver igen, kanske ploppar upp nått då o då, det vet man aldrig. P.g.a all statistik man man kolla så har jag märkt att jag skriver för dem jag tror läser eller snarare jag skriver inte för dem jag tror läser. (eller vet) Så jag utelämnar det jag egentligen vill skriva o när jag väl hittar tillbaka så kanske det kommer ett inlägg. Sen tror jag oxå att jag måste må lite dåligt för att kunna få till vettiga inlägg o just nu e min hjärna bara fylld med positivitet och lycka så det blir inte så mycke till me de där bittra ironiska inläggen (dom som jag iaf vill tro att jag skrev en gång).

Så hej då på ett tag! iaf tills vi hörs (ses) igen...


Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0