Roligt!

Jag har väldens bästa vänner! Tack så mycke igen för att ni kom o gjorde våran kväll oförglömlig (hmm ja förutom de minnesluckor jag har pga allt för mycke smygsupande på toa) o tack igen för presenterna, Hoppas ni hade ens hälften så kul som jag =)

Idag har jag varit hos optikern igen. Denna gång för att kolla upp min syn o se vad jag behöver för styrka på glasögonen. Som vanligt hade den blitt sämre. Nu har jag nog bestämt vilka bågar jag ska ha oxå. Har fått lite hjälp av andra men i slutänden e det ju jag som måste bestämma. Kan inte säga att dom ser ut som dom jag trodde jag ville ha, men det finns ju inget som säger att det måste vara fel för det.

Dagens låt:




I remember those times
of chasing hearts in the night
so many times
love was gone with the morning light

But since you came
a door has opened inside
I'm not the same
since the day you caugth my eye

And every day
I've been playeing a role
What came my way
I was always in control

Since you came
It's like floating on air
Don't feel the same
you won my heart, baby this I swear

Heaven knows you've changed my life
Only you
Like an angel through the night
Out of the blue
Heaven knows you've reached my mind
Only you
Like an angel through the night
Out of the blue

All my life
I've been living alone
Always got by
I could make it on my own

Then you came
Emotions start running so wild
My life has changed
Faster than the speed of light

Heaven knows you've changed my life
Only you
Like an angel through the night
Out of the blue
Heaven knows you've reached my mind
Only you
Like an angel through the night
Out of the blue



Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0