Lovely

Hur spenderar man bäst en fredagskväll? Jo man drar ihop en massa tjejer. Så bjuder man på glögg, pepparkakor och ädelost. Sen kör man övningar som e till för utbrända personer, (man får inte prata, osså ska man göra massa saker ihop, som att leda varandra, kommunicera utan ord och bygga skulpturer.) Sen bjuder man på köttbullar, julmust, sill och lax. Sist kör man avslappningsövningar som massage o liknande. Till detta serveras oändliga mängder juleskum och choklad. Sist lägger man till en hel drös med konstiga samtalsämnen som tjur-gangbang o liknande så e kvällen fulländad. Jag har underbara vänner!

Fick upp förhoppningarna helt i onödan idag. Min snö försvann snabbare än den kom så det va inte tal om nån pulkaåkning...suck. Men jag e ganska lycklig ändå.

En lärdom för idag, drick inte kylskåpskallt vatten när du borstat tänderna, det gör ont!

Ps. detta är mitt 200de inlägg =)

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0