Varför?!

Hjärnspöken, dom e inte bra o ha. Jag har ganska många o jag hatar dom. När dom kommer igång med spökandet får jag panik. Panik för att jag inte vill tänka o känna som jag gör o för att jag inte kan kontrollera det. Sen får jag panik för att allt dom får mig att tro o tänka. Det känns nästan som om dom tar tag i min hals o trycker upp mig i ett hörn o jag kommer ingenstans o kan inte andas. Dom talar om för mig att jag inte duger o hur värdelös jag är. Att jag inte förtjänar någon eftersom jag inte är perfekt. Varför just jag, det finns ju då många bättre än mig?!
Men vad utlöser då dessa tankar? Ja alltså dom finns ju där i huvudet hela tiden men oftast kan jag kontrollera o trycka bort dom. Men så händer ngt, kan vara minsta lilla grej osså tar dom sin chans o kryper fram. Sen kanske det e nått annat litet o då e dom inte lika långt bak som förut o kommer mycke snabbare o kraftigare. O tillslut kan jag inte kontrollera dom alls. Så ge mig nått att kontrollera dom med! För jag blir rädd när jag känner såhär....

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0