Ja e så jääääla coooool!

Det finns vissa tillfällen när man bara måste blogga. Nu är ett sådant.

Jag funderar på hur folk ser mig o mina vänner på krogen. Om dom tror att vi e seriösa när vi fular oss till max. Igår va den stora gå-ut-dagen, juldagen. Jag fick erbjudande om att jobba på annandagen o eftersom jag är ganska mycke minus på thailands-kontot så kunde jag inte tacka nej. Därför fick det bli en lugn kväll. Erika va t.o.m så lugn att hon va nykter o körde bil. Själv blev det en vinare o en drink uppdelat på ungefär 6 timmar. = berusad men under full kontroll. Så på krogen går vi ner på dansgolvet o fuldansar som fan, spelar över o har allmänt roligt åt oss själva. JAg hade även packat ner min mössa i väskan eftersom jag trodde jag skulle behöva spendera tid i taxikön senare., så när det kommer nån känd hip-hoplåt kan jag inte låta bli o dra på mig mössan o dansa lite. Haha, jag hade hur roligt som helst. O alla som känner mig vet att jag har den självdistansen att jag kan driva med mig själv ganska ordentligt.
Träffade även en polare som hade med sig röda julgranskulor, så tiggde till mig en som jag hängde lite fint som julpynt i örhänget. Hela kvällen kan sammanfattas i galet rolig o kontrollerat urballad. Men iaf... Det va en person ute igår som jag inte känner, men jag vet vem hon är. Läser hennes blogg, mycke p.g.a att hon dejtade min man förut =) Visste inte om hon hade koll på vem jag är men det har hon tydligen, eller ja, hennes "känsla" säger det. Haha! Iaf så har hon bloggat om mig och gårdagen. Jag stämmer in på allt hon skriver, förutom det där om att jag skulle hejat. Varför skulle jag heja på henne? Ja o kanske inte det om att jag flåsade henne i nacken, iaf inte med mening, men det va ganska trångt... =)Hmm... Men nu funderar jag på om hon verkligen trodde vi va allvarliga där på dansgolvet?! Att jag när jag drog på mig min mössa trodde att jag va "skitcool" o när jag "droppade asset" framför den där killen, haha det va det roligaste. Va en kille som såg ut som en yngre gubbe som hamnade brevid oss på golvet. O vi kunde såklart inte låta bli o driva med honom så flera av oss va framme o dansade med honom. Hur kan hon tro att jag eller nån av oss va seriösa där? Så nu undrar jag om det e så folk ser oss? Ungefär som ett fjortisgäng som går ut o tror att vi äger stan o e coolast på stället. Hmm ja men iofs det e vi ju. Haha..Nä men e det så får jag väl bjuda på det. Tycker mest synd om människor som spenderar en hel kväll med o störa sig på folk som har roligt. Släpp loss lite själv för fan, då kommer du må mycke bättre!

Nu ska jag gå o lägga mig tänkte jag. Upp o börja jobba kl 8 imorgon. Suck....

Va fan snackar du om?
Postat av: Kusin T

HAHAHAHA snälla ge mig bloggadressen vill läsa "om dig" hahahaha de är bra att du rockar Carro=)

love you <3 ;D

2009-03-22 @ 20:59:40

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0