Tänker på dig...

Det finns tillfällen när det känns som om blodet verkligen fryser till is. Jag va nästan 25 första gången jag upplevde det. Andra gången var idag. När man får höra att en vän ligger på intensiven nedsövd och nerkyld p.g.a hjärtstillestånd stannar verkligen världen. Allt man prioriterar omvärderas. Men så tänker man att han är i trygga händer nu på sjukhuset. Allt kommer bli bra. Men så får man beskedet att han fått ett stillestånd till trots läkarna. Då frös mitt blod för andra gången i mitt liv. För då inser man att han faktiskt kan dö. Vet att man inte ska förutsätta det värsta och hoppas att allt går bra, men det e svårt. Så jag tänker på sista gången jag pratade med honom. Det va förra fredagen o han va full och förbannad. Arg för att ingen av hans vänner svarade när han ringde. Så jag satte mig ner o pratade med honom en stund. Det va en bra stund. Han va gladare när han gick hem. Så jag hoppas hoppas hoppas att vi kommer ha fler bra stunder.

Johan, du är en av de charmigaste jag känner! Kämpa på nu o kom tillbaka till oss!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0