IDIOT!! Faaaan...

Nu e jag så förbannad! Min hyresgäst e en idiot! Började med att jag inte fick ngn post. Har inte adressändrat så sa till henne att om det är ngt kan hon lägga det i min systers brevlåda. Så när jag väntade post för några veckor sen så sa jag till henne igen att om det va ngn så kunde hon ge den till min syster. Hände inget... så tillslut så ringde syrran på hos henne. Då hade hon inte kollat lådan på en månad... Där låg allt möjligt viktigt. Ja iaf sen e det ju det här med internet. Det ska hon sätta in pengar till mig för varje månad. Nu har hon inte gjort det på två månader! Sa till henne förra o hon hävdar att hon gjort det, men inte! Så nu väntade jag till denna för o kolla, och inget nu heller. Men så precis hände det som fick bägaren att rinna över, min syster ringde o berättade att min hyresgäst i fredags haft väldens fest. Hög musik, spring i trappuppgången, matrester i trappuppgången osv... Så hon under, som redan gett mig en varning när jag bodde där va skitförbannad! Så nu får jag väl en varning till... O vad kan jag göra?! Kan ju inte slänga ut henne för då står jag där med en hyra på nästan 4000 men ingen inkomst. Fitta! Jag orkar inte deala med det här just nu.

Så finns det ngn som vill hyra en 1a på 35 kvm mitt i centrala Trollhättan, utsikt över kanalen, så säg till. Ni kan få den imorgon.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0