Baka baka liten kaka

Idag e världen vit! Sjukt fint. Dock e det fortf för lite för att åka pulka. Så jag ska baka istället. Eller man kanske inte kan kalla det baka, men göra då. Rocky Road ska jag göra! Ser sjukt gott ut =)

Ev ska jag en sväng till Gbg sen oxå. Gunilla skulle köpa en klänning så hon ville ha sällskap. Lagom tidsfördriv när man inte han nått för sig.

Har blivit utmanad av Frida  oxå så får väl anta den då...

Tre hårda klappar:
1. Pengar
2. Presentkort på att klippa o färga håret
3. Mer pengar?

Tre mjuka klappar:
1. Valfri klänning till nyår
2. Strumpor
3. En ny mysdress/träningsoverall

Tre viktiga klappar:
1. Julen handlar väl inte om presenter utan om familj och stämning? Ge dina nära o kära en extra tanke, gör nått för dom som dom förtjänat!
2. Att min mamma inte ska ha så ont och bli frisk snart
3. Att Johan blir frisk o får fira ordentlig jul med sin familj

Hmm a men då utmanar jag Elin Malin Kusinen o J Kör hårt!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0