Naturligt vis!

Wiihoo! Fredag! Undra om jag kommer uppskatta helger lika mycke i fortsättningen.. =)

Helgen blir iaf händelserik, eller man kan ju hoppas. Fredagen blir lugn så jag ska ut till stugan o fixa lite som ble kvar från förra helgen. Stannar kvar där ute o ska bara ha det skönt hela kvällen. På lördag ska jag, Erika, Andreas o en polare till honom upp till Bengtsfors där vi ska bo på camping och cykla dressin o paddla kannot. Ska bli hur kul som helst. O Erika har varit huslig o bakat o fixat kycklingsallad vi ska äta första dan. På kvällen blir det grilning. Så mitt största problem är vad man ska ha med sig för kläder? Inte så att jag har en fjällrävenoutfit liggandes hemma... Men som det verkar nu så ska ju vädret va ok iaf. Risk för skurar på söndag, men va fan, man har väl regnställ! =)

Planerna med skolan fortsätter. Får veta efter helgen om jag har en som kan ta lägenheten. Skickade in ett vädjande brev till csn igår oxå. Får bara hoppas på deras nåder nu...

Min första "riktiga" pojkvän va inne idag. Han va den första jag någonsin hade sex med o han borde kännas speciell, men jag blev faktisk mest äcklad. Han har säkert gått upp minst 20 kilo i vikt o han va inte jättesmal förut heller... Ungefär vid studenten fick vi kontakt igen o jag frågade om han ville gå på balen med mig, men han skulle gå med sin kusin. Efter det så hörde han av sig några gånger men så flyttade jag till Olso. När jag kom hem därifrån så hade han flickvän o strax efter fick ja höra att han fått barn. Idag berättade han att han e pappa till 3 döttrar. Shit! 3 st... Ja där ligger man ju i lä...hehe..


Va fan snackar du om?
Postat av: Mli

Haha, ja, jag ska gräva ner mig i teknikens värld och bli en datanörd nu när han flyttar. Jag kan absolut behöva roas med lite sånt här så hör bara av dig du så försöker jag fixa =)

2008-08-22 @ 11:22:10
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Elin

Shit, har han tre ungar nu! ja där ligger man ju i lä...

2008-08-22 @ 14:56:49

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0