Bittermandel

Usch, jag har blivit ännu mer bitter den senaste tiden. ( om man nu kunde bli mer bitter)
Men alla runt omkring mig skaffar pojk/flickvänner, dom åker ut o reser eller flyttar vidare. Alla jag umgås med o känner är i ett förhållande, utom min JB, men hon flyttar om några månader till Oslo o lämnar mig kvar här själv... Jag hade viljat resa bort nånstans en längre tid, men mina vänner har antingen redan rest eller så ska dom iväg med pojkvänner. Sen så e det ganska omöjligt att spara ihop till en resa när man e student. Skit oxå.....

Jag vill ha en pojkvän. Så nu e det sagt o jag ska sluta förneka det. För vem vill inte ha ngn att dela sitt liv med? jag vill bara inte ha ngn som krånglar till det. Jag har blivit livrädd för att bli sviken o sårad så då e det lättare att vara kall o inte låtsas om nått. Men nu kommer paniken över att istället bli lämnad kvar ensam.
Men känns som om jag har fått nån slags oseriös-stämpel på mig. Å det e väl kanske inte så konstigt eftersom jag oftast utger mig för o vara just oseriös. Men ändå, jag kan ju om jag vill!
Fast det spelar ingen roll, den jag vill ha vill inte ha mig.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Men vfn carro, scooby doo är mindre förvirrad än du haha =) För fem minuter sen skulle du ju va singel resten av livet?

Klart du hittar nån snart, sluta leta bara så dyker dom upp, klyschigt men sant =) Kräm

2008-08-29 @ 15:08:33
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0