Tråååååkigt

Nu e jag så uttråkad som jag någonsin har varit tror jag. Vi har haft 2, TVÅ, kunde på hela dan... Jag har spelat Spindelharpan, harpan, hjärer och pinnball så jag tröttnat på det oxå. Jag uppdaterar aftonbladet.se ungefär en gång i halvtimmen, på facebook har jag nog kollat igenom mina vänner bilder så jag nu nästan tror att det e mina egna, vänners vänner börjar jag oxå tröttna på. Vad kan man göra på jobbet när man tröttnat på allt man brukar göra?

Idag på lunchen va den stora frågan om jag skulle äta sushi eller kebabpizza. Har varit sugen på sushi i flera dagar, men så helt plötsligt fick jag ett otroligt begär efter kebabsås. Hmm..det blev:


13 bitar sushi, det e fint det! Kom på att man mår mycke bättre efter sushi än efter pizza.. Men jag gick dock o köpte lite godis att knapra på.

Snart e det hemmåt. Tvätta ikväll, ooo guud va roligt....


Va fan snackar du om?
Postat av: J

www.spela.se

www.tjuvlyssnat.se

www.bestofblocket.se

2008-08-13 @ 17:40:33
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0