Sommaren e kort

Kunde inte somna igår, hade alldeles för mycke tankar i huvudet. Detta gjorde att jag inte alls va pigg när jag gick upp imorse. Så jag härmade en kollega, ställde in en pall i duschen! Bästa ever, hur skönt som helst =) Dock blev jag kvar lite länge så fick stressa efteråt..
Flagar även som han i Goldmember..äckligt. Så kom ur duschen ungefär 5 nyanser blekare...suck. Så länge varade den sommaren...Men jag e inte bitter. Blir la stammis i solariet nu.

Har precis gjort en sen anmälan till Högskolan Väst. Tror chanserna att jag kommer in så här 2 veckor innan start e ganska små, men får la gå dit första dagen o fjäska lite. (nej inte ligga med kursansvarig) Känner mig helt nervös nu. Stod att anmälan skulle behndlas inom några dagar...gaah måste jag vänta så länge...

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Jag är fan för dum för det, tack för tipset haha =)

Fan va kul att du sökt in! Det är aldrig för sent att ta tag i nåt man är sugen på. Eller nån =)

2008-08-12 @ 16:09:49
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Johoru, har en vän som fortfarande lever under devisen "man kan inte tvinga nån att älska en, men man kan förfölja dom tills dom ger efter".. fin kille ;)

2008-08-12 @ 22:49:36
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0