Aldrig nöjd

Köpte äntligen mat igår. Va ett tag sen så har levt på pasta o andra saker som klarar sig länge... Köpte iaf yogurt att ha till frukost. Tänkte att jag skulle testa nån ny smak så det fick bli yoggi jordgubb/lakrits/vanilj. Hmm smakade väldigt underligt, men tyckte ändå den va ok. Men nu hela förmiddagen har jag suttigt med denna smaken i munnen, trots tandborstning, o jag håller på o äcklas bort. Det blir för mycke lakrits lixom... Så testa inte den, jag ska iaf i fortsättningen alltid köpa den andra vinnarsmaken, vit persika/vitt te, den e fin!

En vän berättade igår för en kille att hon e kär i honom. Jaha tänker ni, så vadå då? Jo men ska ta det från början. Hon o killen än vänner sen flera år tillbaka då han va tillsammans med en av hennes vänner. Denna tjejen bor nu o England med ny kille o grejer. Så när dom började strula för snart ett år sen så va det väl lite "hemligt". Sen åkte min vän iväg till Australkien i ett halv år. Så kom hon hem i våras o då började dom igen. Men hon sa där nångång att hon inte ville ha ngt seriöst. Så berättade hon för tjejen i England om att hon träffat hennes gamla pojkvän o hon tyckte detta bara var roligt. Men så åkte min vän till Hultsfred o träffade en kille som hon blev kär i, trodde  hon iaf. Sa till den gamle att hon nu skulle satsa på den nya. Men hon kunde inte rikitgt släppa honom. Så nu har hon alltså dumpat hultsfredskillen o skulle igår berätta för den gamla att hon e kär i honom. Nu e ju problemet att hon på söndag åker 35 mil bort o ska fortsätta plugga, o han ska om ett halvår iväg till spanien o sen Japan. Han svar va alltså att han tycker om henne, men inte vill ha ett distansförhållande o bla bla. Ja ni kanske förstår att jag tycker det e skitsnack. Tycker man om ngn så funkar det oavsett.  Jag menar, vad tror han ska hända? Att han träffar ngn annan? Men då kan han ju inte tycka om henne på riktigt. Eller att hon ska träffa ngn annan? Då litar han ju inte på henne, o va e det för förhållande om han måste va nära henne hela tiden för att ha kontrol?! Nä jag e så j****a trött på alla dåliga ursäkter o undanflykter. Tycker man om ngn, go for it! Tycker man inte om ngn så säg det bara o så e det över. Spela inte med andras känslor så där. fan ett distansförhållande e ju det bästa om man inte vill att det ska bli för seriöst, för det verkar som om det e det folk e rädda för, man träffar varandra ibland, o har fortfarande olika liv o man kan utvecklas som man vill. Äh jag blir bara frustrerad om jag skriver om detta....

Mitt största problem idag är att P3's webradio inte funkar som den ska. Man sätter på den osså kommer det en låt i ca 10 sek sen blir det bara tyst. Och det har varit samma låt sen i morse! Så jag kan inte lyssna... Fast P3 Star fungerar så kan ha musik iaf.. Men kommer sakna min brunchrapport o christer.... =(

Shit vilket negativt inlägg, jag som e på ganska bra humör egentligen....

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Men vfn carro, klart att det kanske inte funkar om man bara tycker om nån.. man kan ju tycka om en massa folk utan att vara kär för det, å helt ärligt orka chansa på nåt som tillåme kära par ofta får problem med, för att man gillar nån.. Jag håller inte med dig...

2008-08-13 @ 11:15:09
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0