Lite mättare

Ikväll slog jag o Lisa våra kloka huvuden ihop och lagade pizza. 3 olika sorter blev det o gott som satan. Vi va tvunga att vänta till hennes boyfriend kom så fick ta mig en macka med smörstekta kantareller innan, inte fy ska det heller.

Nu ligger jag i sängen o ska kolla på lite Sex and the City. Carrie har ju en krönika, men hennes inlägg e ju lite som en blogg. Hon skriver om funderingar som kommer upp i hennes vardag. Jag förstår varför jag aldrig fått iden om att bli författare, skriver ju sämre än sämst. Tycker jag själv iaf. Har aldrif haft förmågan att uttrycka mig i ord, jag är en mer verbal (orla?) människa. Alla muntliga ämnen i skolan, som teater o liknade fick jag bra betyg i, andra, kass! Men jag gillar o skriva så nu får stå ut med mitt dåliga språk och uttryck.

Vid pizzaätandet, vi bjöd även syster med man, så diskuterade dom var dom ska ta vägen på jul. Våran familj har ju som sagt slutat fira ihop. Syster med man vägar fira med bror o fru. Så i julas va jag ju på två ställen, för jag vill fira med båda. Men i år ska dom antagligen åka bort. De hade kollat på resor till USA men verkade inte som om det fanns så mycke kvar så det verkar som om det blir Sälen istället. Jaha så då måste jag bara fira med bror o familj o mor o far. Inget fel med det, men ngt kommer ju saknas.
Det e därför jag vill åka iväg. Fira att jag blitt 25 på nått varmt o exotiskt ställe. Har dock ingen att åka med, plus att så som saker verkar utveckla sig nu så kommer jag nog varken ha tid eller pengar heller. Jaja får väl spara min exotiska resa tills jag e rik.

Nä nu blir det sängen..har lite sömn o ta igen efter helgen =)

Dagens låt: Gabriella Cilmi - Sweet About Me

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0