Blä

Hur ska man få saker man vill utan att trampa på andras tår? Hur vet man när man begärt för mycke? O hur mycke ska man släppa på sina egna önskningar? Man kan ju inte hela tiden göra som andra vill, man måste ju se till sig själv oxå. Om man hela tiden ger efter vad händer då när man väl säger till, hur gör man det utan att personen tar illa upp? Precis nu så va det en sån grej, en person som jag kände att jag gett efter för flera ggr, men nu sa jag till o jag fick tillslut som jag ville, men ändå känns det inte bra.

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Vet exactly va du menar.. Å nästa gång min polare begär nåt av mig ska jag sätta ner foten på riktigt.. nästa gång

2008-08-14 @ 23:48:49
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Men blir man ovänner över en sån sak så var man kanske inte mkt till vänner innan.. Vänskap är ju ge och ta, och inte i den bemärkelsen att du ger och den andra tar..

Men lyssna inte på mig, jag pratar mest smörja =)

2008-08-15 @ 08:42:31
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0