For my friend

För en tid sedan så blev min blogg våldgästad. Jag måste medge att jag har lite prestationsångest efter Carros inlägg där hon beskrev hur vi kände varandra m.m. Vad ska jag nu skriva?

För mig är Carro den där vilda systern jag aldrig fick. Kan man bli mer olika än vad vi är egentligen? Men trots detta så har vi  varit varandras sidekick i hmm ...17 år nu!! Och under åren så tror jag, eller nej, jag vet att vi har präglat varandra mer eller mindre. Carro ser till att jag inte blir för pryd. Alla som känner Carro vet att hon kan liva upp den mest sega festen. Hon har svart bälte i att festa. En av hennes knep är att se till så alla har kul. Detta knepet innefattar ofta förtäring av rosa drycker (som borde förses med varningstext). Detta knepet har också resulterat i en och annan karatefylla för min egna del. Vad dessa fyllor sedan leder till kan jag inte klandra min vän för haha. 

En sak som jag verkligen giller med Carro är att hon tar dagen som den kommer, oroar sig inte så mycket för framtiden och är impulsiv! Frågar du henne om något är hon inte sen att hänga på. Bara det händer saker!  Denna impulsiviteten smittar även av sig på mig och oftast blir det bra. Men ibland, som på en pub på Kreta för 2 år sedan, då Carro fick den braiga idén att vi skulle ta en springnota, gick det sådär bra. Krogägaren kom springandes efter oss, inte alltför glad. Så då fick vi skämmas. Jävla oflyt! Haha.

Sedan är det detta med killarna. Dessa killar. Carros stora favoritintresse i livet. Många är dom som passerat genom årens lopp och som också varit källan till många val i livet hon har gjort. Hon är värd det allra bästa, även om hon ibland själv inte vill inse det. DU ÄR VÄRD DET BÄSTA! Glöm inte det.
Jag hoppas att vi kommer få fortsätta prägla varandra i många år och att vi får åka på en "riktig" pancoresa till Kreta någongån haha.
Keep on rockin´!

Eftersom Carro brukar tipsa om någon låt så får inte jag vara sämre. Jag säger därför "Love, sex and Sunshine" som får representera förra sommaren!

//Elin Rolandsdotter

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Rosa dryck som borde ha varningstext = t-sprit i PET-flaska?

Annars är jag, trots sämre kännedom, beredd att hålla med om precis allting =)

2008-08-22 @ 08:28:39
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0