As requested

Efter en order så skriver jag här igen.
Sitter o tittar på Ett herrans liv med Göran Persson som intervjuobjekt. Han e faktiskt lite smårolig, påminner lite om min pappa.  =D

Kvällen insikt har varit att jag imorgon ska ta tag i mitt liv o iaf försöka åstakomma en förändring. Ska ringa Högskolan i Väst imorgon o kolla om det finns ngn möjlighet att jag kan få komma in på den utbildningen jag vill gå. Antar att den börjar inom några veckor, men man kan ju alltid försöka. Kollade intagningspoängen o jag e ju nästan överkvalificerad, haha. T.o.m mina betyg är över lägsta jämf.tal. problemet kommer om jag nu skulle få börja plugga, har ju ändå en månads uppsägning så kommer inte kunna gå i skolan de första veckorna... men det löser väl sig. Fan e kass om jag inte kommer in för då måste jag vänta ett helt år. Palla det...

Nä nu måste jag nog lägga bort datorn o försöka sova... Ska försöka få nånting gjort på jobbet imorgon, som att ringa elbolaget,ringa  min gammal hyresgäst i linköping, såklart ringa högskolan och vhs, o kanske t.o.m csn...

Natti natt!

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0