Det går bra nu, kompis, det går bra nu!

Äntligen hemma!
Eller äntligen e kanske o ta i för vi har haft väldigt trevligt. Men det e alltid skönt o komma hem.
Helgen blev precis som jag hoppades på, händelserik. Jag orkar inte skriva precis allt vi gjorde men lite kort så cyklade vi dressin från Bengtsfors till Kråkviken, 1,6 mil, cyklade mountinbike på kuperade grusvägar ca 1,5 mil och sist så paddlade vi kannot tillbaka till Bengtsfors 1,5 mil. Så ni kanske förstår att kroppen känns ganska mörbultad idag. Kan ju tillägga oxå att en natt i tält e ju inte det bekvämaste. Men allt som allt va det en skitkul helg, rekommenderar verkligen er att göra detta. 460 spänn för allt, och då körde dom packningen fram o tillbaka till Bengtsfors så man slapp släpa på sånt. Det man fick stå för själv va maten, annars hade dom tält o cyklar o kannoter.

Imorgon börjar min skola. Har fått semester o ska på onsdag säga upp mig, eller ska faktisk begära tjänstledigt o se om dom går me på det. Annars blir det uppsägning o hopp om att dom e mogna o snälla nog så jag kan gå på mina föreläsningar. Men man vet aldrig, mina chefer är inte så medgörliga ibland. Mest som 5-åringa kan man tycka...

Men nu e allt skitsamma! Jag ska börja plugga en utbildning som jag verkligen längtar efter, solen skiner och jag har haft en helt underbar helg! Det kan ju inte bli bättre!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Schniggt det har blitt härinne förresten =)

2008-08-26 @ 18:05:27
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0