Lite lost

Första dagen e gjord. Kan säga att det började inte helt smärtfritt.
Gick till skolan (tar 2 min) ca halv 10 när bokhandeln öppnade. Skulle ligga längst ned i B-huset. Kommer dit, hittar ingen bokhandel. Kollar runt lite men vill inte verka som en ny student så jag försöker även se ut som om jag väntar på ngn. Ser tillslut en skylt där det står bokförsäljning. Den leder mot källaren..hmm ja vi testar. Efter lite letande hittar jag en dörr som ser ut ungefär som en branddörr där det står att bokhandeln flyttat tili D-huset. Där bygger dom om men efter att ha följt några handskriva skyltar kommer jag fram.
Sen e det dags att hitta salen, J402. J-huset ligger längst bort o sitter ihop med F-huset. Lätt tänker jag. 4an betyder att jag ska upp på fjärde våningen. Men jag hittar inget J, bara massa F-salar. Går in i en korridor och kommer till ett lärarrum. Frågar första bästa dam var J402 ligger, men hon har ingen aning. Jaha... sen hittar hon han som e ansvarig men han säger samma sak, han vet inte än var salen ligger, men jag kunde sätta mig ner så skulle han komma o säga till när han hittat. Så jag sätter mig i en soffa där inne på lärarrummet och bläddrar lite i min bok. Lärarna i rummet kollar lite konstigt på mig o tillslut kommer en man fram o säger. Nämen heeej, o tittar på mig. jag säger hej hej jag ska strax ha föreläsning o väntar på läraren..jaha säger han o går iväg. jag ser alltså tillräckligt gammal ut för o vara lärare.Några minuter innan vi började kom en annan man fram o frågade om det va jag som väntade på föreläsningen. Så han tar med mig till rätt sal.
Efter detta flöt dagen på bra. Vi är 14 st i klassen varav tre killar (vilka två är över 40). Men detta ska nog bli bra. bar kvar o fixa jobbet imorgon.

Nu blir det brännboll!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Det fixar du lätt ju =)

Ja de klart jag gör, var ju tillåme med å skämde ut mig under nollningen igår, å har hittills 100% närvaro på alla (en) föreläsningarna =P

2008-08-26 @ 18:58:45
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0