Kräftskiva

Nu sitter jag i stugan o väntar på att folk ska vakna. Har lyckats väcka dom några ggr, men dom somnar om. Varför e det bara jag som inte kan sova när jag har festat? Vaknar nästan alltid kl.8 (om jag inte varit ute dan innan o sovigt dåligt, för då brukar jag vakna runt 11) har världens hjärtklappning o massa konstiga funderingar i huvudet. En gång när jag sovit hos ett ragg så vaknade jag på morgonen o låg o tänkte på att jag skulle skriva till Fråga Olle o beklaga mig över att killen hade liten snopp. Sjukt jag vet, men sånna tankar går runt i mitt huvud en söndamorgon.

Så va hände igår då?
Jag hade kräftskiva i våran stuga. Vi va ca 20 pers o det va mycke trevligt. Av nån anledning har jag de senaste festerna varit ganska städad, o e jag inte städad så e jag helt väck o minns ingenting. Få ggr jag har en "normal fylla". Igår va en lugn kväll. Va nog som mest igång vid 7 tiden när alla kom o jag suttigt o pimplat vin själv, hehe. Men sen när alla kom så blev det sånt kaos o jag antar att jag vuxit o mognat en bit för jag kände lite ansvar. Vid halv ett tiden skulle alla ner o bada. Jag kände mig som sagt inte tllräckligt igång så planerade inte o hoppa i vattnet. Men när jag va där nere o kände på det så va det ganska varm så det blev ett dopp för mig oxå.
Efter badet så gick alla hem dit dom skulle sova, bara jag josefine jocke o björk kvar. Jag började städa lite innan vi oxå kröp till kojs. Så nu har jag tillbringat morgonen med att plocka o städa o diska efter allt grisande igår. Ngt får man ju roa sig med när som andra sover....
Så nu hade jag tänkt sätta mig okolla lite OS-sändningar men vad upptäcker jag?! Mor o far har taig med boxen hem! Så ingen tv ens...tur att internet fungerar iaf...

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0