Heat...

Första gången jag såg A Knights Tale så bestämde jag mig för att jag skulle gifta mig med Heat Ledger. Det va väl inte ngn realistisk tanke iofs, men nu e det ju tyvärr helkört. Jag e ingen människa som bryr mig så mycke om kändisar o sånt, men han va ngt speciellt. Scenen där han kommer in på tornerspelet o dom spelar We Will Rock You med Queen är en de filmscener jag minns bäst, av alla filmer. Vet inte varför men den gjorde stort intryck.
Anledningen till att jag blivit så sentimental nu e att jag precis kollat klart på 10 orsaker att hata dig, o där har han en av huvudrollerna. Än en gång gör han ett starkt intryck på mig, även om filmen i sig e ganska kass.

Snygg e han o det e sjukt tråkigt att han inte finns längre. Nu ser jag bara fram emot att få se hans sista roll i Batman




Va fan snackar du om?
Postat av: don juan

Då kan jag säga att i batman är han bättre än någonsin!

2008-08-22 @ 01:48:21
Postat av: J

Utveckla en störd perversion bara så kan du fortfarande få honom carro ;)

2008-08-22 @ 08:29:37
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0