Första skoldagen

Jag e faktisk nervös inför imorgon. Men på ett bra sätt. Jag ska ändå ta ett ganska stort steg i livet. Hoppa på en 3årig utbildning som sen antagligen kommer styra ganska mycke i mitt liv. Jag ska börja skolan o träffa nya människor. Skäckblandad förtjusning är ett bra uttryck för att beskriva hur jag känner.
Fast jag har ju gjort det mesta redan. Allt det där nya. Nu e jag t.om i min hemstad så jag hittar överallt, utom på skolan då förstås. Men det e ju ungefär en tredjedel av LiU så det ska nog gå bra.

Jag kom även precis på att imorgon är det 3månader kvar till den stora dagen....

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Den stora vad dagen?? =)

Haha nu går du på HIV, det är fan roligt! Hur känns det då?

2008-08-26 @ 17:52:36
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0