En trevlig helg

Det har jag haft ja. Började ju i fredags när jag o Josefine gick till Buttan o käkade o myste i några timmar. Sen hyrde vi en film som Josefine somnade till, trevligt sällskap där ja. =) Efter filmen kom Jonas med vänner över en stund o kvällen slutade med att jag o Jonas gick ut en sväng. Det va när jag kom hem därifrån som jag skrev senaste inlägget.
Lördagen började lite segt med film i sängen. Släpade mig sen upp o tog en sväng på stan där sprit och diverse kläder o grejer inhandlades. Sen kom Elin o hämtade upp mig o vi köpte mat inför kvällens galej. Tacos stod på menyn o det e väldigt lätthandlat. Vi köpte även slödrick til en hel arme =)
Sen va det hem o städa o diska, va ett tag sen det gjordes. Vid 6 tiden kom dom andra o vårat drinkblandande kom igång. Vi skapade drinkar som;
- Sex with a parrot
- Kåt-carro
- Buksvägerskan
Måste säga att det va mycket lyckat o drinkarna smakade finfint!
Lite senare kom min älskling Ingrid hit. Alltid lika kul när hon e i närheten. Efter fler drinkar o mycke babbel så gick vi vidare till en annan förfest o sen ut. Lipz va det som gällde o det va lika lyckat som resten av kvällen.
Mådde inte så jättebra när jag vaknade imorse men det gjorde inte så mycke. Andra saker gjorde det värt det. Så dagen idag har varit väldigt lugn med frukost/lunch på Strandgatan, lite sex in the city, power nap o nu hela kvällen har jag bara slappat framför tv o dator.

Så nu fick ni en liten uppdatering från min helg. Helt meningslöst egentligen, men vem fan bryr sig. =)

Tänker inte rekommendera en låt idag utan ett helt album nämligen Nimrod - Green Day. E ungefär 10 år gammalt nu men fortfarande helt sjukt bra.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0