Det e mycke regn nu

Ja det e det verkligen. Men regnet stör mig inte så mycke. Det värsta med regnet e alla sniglar jag måste kryssa mellan på väg till jobbet, asäckligt!
Appropå regn, idag va det dags för bränboll igen. Antalet personer va väl inte sååå högt idag, jag, Per, Erik, Jonas o Erika va med en stund. Körde lite slag o lyror, börjar bli bra på o fånga bollarna nu iaf, slagen e värre. Antingen e Per bra på att fånga eller så slår jag riktiga lyrbollar.... Laget e klart nu iaf de killar som saknas e fixade o Erika satte in pengarna idag.

Äh jag kan inte tänka på nå annat just nu än utbildningen jag sökt. Ska jag verkligen ge mig på o plugga igen? Ska jag bli fattig student igen? Ska jag jobba? Får jag ens csn? Ska jag flytta hem? Blir dyrt o bo kvar här... Jag behöver en sambo...ngn som ställer upp? =D

Nä ska försöka sova lite nu. Kommer la drömma massa konstigt inatt igen. Kommer aldrig ihåg vad, men vaknar med en konstig känsla...

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Sov på saken, är alltid bäst =)



Jamen du får referera lite mer uppenbart så tillåme träskallen jonas hajar ;) Å det funkar faktiskt för honom hahaa..

Sov snyggt nu =)

2008-08-12 @ 23:08:36
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Mmm ASÄCKLIGT =(

2008-08-12 @ 23:14:21
URL: http://kreftans.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0