Då va det dags för lite nytt...

Har bloggat i lite över ett år nu och kände att det va dags att uppdatera sig. O vad gör man inte?! Jo man byter bloggdomän. So here I am! Welcome to me! Fast nu e jag ju faktisk på en svensk domän så kan lika gärna snacka svenska då.. =)

Idag e det torsdag och veckan har bara flugit iväg. Går ju fortare än när man har semester, vilket iofs är positivt.

Gjorde en väldigt klantig sak idag. När jag skulle åka hemifrån så höll jag på o glömma mobilen. Gick in igen o tog upp den o kollade om ngn ringt, inte. Iaf, kommer till jobbet o ska ta upp mobilen ur väskan. Hittar ingen mobil! What?! Jaha, tänker jag, kanske va jag så disträ imorse att jag la ner mobilen på borde igen o inte alls i väskan som jag trodde. Ok, jag hämtar den på lunchen. Kommer hem och hittar inte mobilen. Ringer till den, men inget. Jaha, var e det då? FAN! Tänk om den ligger i cykelkorgen?? (Åkte nämligen bil hem på lunchen). Det e ju inte så bra eftersom det regnar ganska mycke ute... Kommer till jobbet igen o där e den lilla stackarn, i cykelkorgen. Alldeles blöt o äcklig. Stänger av den o tar ut batteriet o så. Verkar inte som om den e vattenskadad, nu e den igång iaf och fungerar perfekt.

Va fan snackar du om?

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0