Avslöjad!

Ok. Nu gör jag det officiellt. Jag ska börja plugga. Har kommit in på utbildningen Human Factors och börjar på tisdag. Ja tisdag, om mindre än en vecka.. Tror ni det e mycke o fixa nu eller?! Först o främst jobbar jag ju fortf. Har en månads uppsägning så får på nått sätt kombinera studier och jobb en tid. Ska iaf ta semester på tisdag så jag kan gå på första dagen. Sen e det detta eviga strul med CSN. Eftersom jag kanske misskötte mina studier lite så e dom inte så sugna på o låna mig mer pengar. Får jag inga pengar ska jag flytta hem. Då e det strulet med att ha 3 månaders uppsägning på lägenheten. Så jag frågar igen, ngn som vill hyra?! Har tanken att jag kanske kan visa att jag kan nu o isf kanske få pengar om ett år eller tom ett halvår, o blir det så kan jag kanske flytta in igen sen. O så e det ju alla möblerna..var gör man av dom?? Ahh det e mycke tankar nu o allting handlar om detta. Därför jag varit lite kass bloggare de senaste dagarna. Allting har ju gått så fort. Skickade in ansökan förra måndagen och fick svar att jag kom in denna måndagen. Fick välkomstmejlet idag om vilken dag jag börjar så nu ska jag in till chefen o be om semester på tisdag. Sen blir det hem till mor o far o planera framtiden.

Önska mig lycka till nu!

Va fan snackar du om?
Postat av: J

Åh! STORT grattis och en massa lycka till!!! =D Fan va gla jag blir för dig =)



Hon hälsar å tackar å säger att visst tar hon beställningar ;) KRAM

2008-08-20 @ 19:30:45
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt!! Välkommen in i studentlivet igen. Äntligen kan vi börja gå på nationerna i Uppsala ihop :D. Lycka till!

2008-08-20 @ 21:44:13
Postat av: Mli

Haha, tar jag? Jamen tack iallafall. Jovisst kan man ordna något här med om du vill. Jag är inte särskilt duktig, kan ändra lite här och där bara. Ett tips är att surfa in här:



http://www.snyggareblogg.se/category/gratis-stilmallar/





Därifrån har jag tagit min bakgrund och bara lagt till några små ändringar. Very simple å gratis =)

2008-08-21 @ 14:18:37
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Skriv nå vettigt!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0